h1

Vragen aan de burgemeester

april 1, 2008

Beste inwoners van Leuven,

Ik krijg geregeld de vraag wat ik van de nieuwe regering vind. Zo’n weblog lijkt een ideale plaats om mijn mening hierover te uiten. Maar dat zal ik dus niet doen. Ik wil mij de rest van mijn loopbaan uitsluitend concentreren op mijn mandaat als Leuvense burgemeester. Ik vind het belangrijk om te luisteren naar de verzuchtingen van mijn inwoners. Omdat mijn communicatiedeskundige het “weblog” als een laagdrempelig communicatiemiddel naar voren schuift, doe ik de oproep langs deze weg. U kan natuurlijk altijd uw vraag telefonisch richten aan de Leuvense stadsdiensten indien u liever andere communicatiekanale verkiest.

Hoogachtend,

Uw burgemeester

4 reacties

  1. Beste burgemeester, een verzuchting: ik woon met mijn vriendin in het centrum, we hebben allebei een wagen nodig voor ons werk, maar we krijgen maar 1 bewonerskaart. Gevolg: tientallen parkeerboetes op een jaar en dat terwijl in mijn straat overdag parkeerplaats zat is. Heel vervelend. Kan daar iets aan gedaan worden? Alvast merci!


  2. Haha, Geweldig initiatief! Goo Louis Tobback!! 🙂
    Lang leve Leuven! (ook al was ik niet geselecteerd voor het leuvense filmfestival 😦 )


  3. Beste DB,
    Hoewel wij natuurlijk je verzuchting begrijpen, denk ik dat u hiervoor best schepen Dirk Robbeets (dirk.robbeets@leuven.be) contacteert. Verkeers- en parkeerbeleid behoort tot zijn bevoegdheid.


  4. […] zeggen dat de grap geslaagd is. Ons bericht werd opgepikt door de blog van het Nieuwsblad. We kregen enkele reacties van mensen die de bloggende Louis een leuk idee vonden en zelfs hun parkeerproblemen aankaartten. […]



Plaats een reactie